Sjuk!!!

Just nu sitter jag här sjuk har as ont i  halsen och kan knappt svälja :(
As störigt och vet inte alls vad jag ska göra idag, blir väll att få vila lite nu och sen vid typ 12 måste jag ner i byn och fixa med mina pengar :( orkar nog inte men får se, vill ju köpa hårfärg. Slutar ju skolan på fredag sista skoldagen i hela mitt liv!!!!!!! :D Eller ja om jag inte får för mig att bli något jag måste plugga till :P Men sen känns det rätt konstigt jag kommer aldrig mer gå på frostaskolan... Kommer inte ta studenten som alla andra (eller jo efter våran kurs som kelly trodde var en skola^^) Balen hur blir det med det?? Och massa andra saker som jag antagligen inte kommer göra, men ni som ska/kan eller redan går på gymnasiet , hoppas ni får det kul. Jag börjar ju jobba och tjänar pengar till höst =D Får se hur livet börjar... Måste i alla fall köpa hårfärg idag eller i morgon :D
Nu ska jag kolla på film tror det blir filmen Flicka den är as bra och jag börjar till och med böla :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0