Du lever livet??

Seriöst vad är det för liv du vill ha?? Vill du att ingen ska lite på dig eller vad?? så som du beter dig är inte klokt!! du borde komma ihåg att sanningen kommer alltid fram. Hade du bara berättat för mig hade jag inte reagerat så som jag gjorde. Du svor på att du inte skulle ljuga för mig igen! Men ändå gjorde du det. Och det kvittar om det är flera år sen, jag bryr mig inte så länge du talar sanning när jag frågar! Men de gjorde du inte, och det sårar mig mer att få reda på det av mina vänner än om du hade sagt det. Men om du nu är så "kär" och sånt varför kan du inte hålla dig trogen tydligen inte en enda gång ni varit tillsammans. Då skulle du säkert inte kunnat det ifall vi skulle bli tillsammans. Du skaffar väll massa reserver... eller ja jag är väll en av dem. Fattar inte hur du klarar av att hålla på som du gör! Och det var inte jag som började hålla på, det var du! Du som ville ha mitt nummer, det var du som skickade hjärtan, det var du som skickade pussar... Kan erkänna att det var jag som började med att ha sex. Först betydde det inte ett skit för mig utan ville mest bara ha dig som kompis.. Men det blev som det blev men en sista sak fuck off and die du är för ful för mig! Och din kuk går för en 10a! (10 kr) (fick ändra om sista ju :P)

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

Det känns helt sjukt att du skriver elaka saker som anonym och sen i ditt namn försöker du vara trevlig. Jag kan se ditt ip-nummer, jag kan se att det kommer från samma dator. Trodde vi växt upp från att leka runt. Jag vet inte om jag har kvar bilden kanske kan fixa fram den åt dig.



Ett tips, glöm inte att du inte är anonym...

2010-06-20 @ 00:24:43
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0