Hej igen =)

Nu har jag mockat klart alla boxar och gett fruckost till alla hästarna. Det e bara kassandras box kvar att mocka men hon behöver äta upp sin mat först :D Kom på att idag så ska jag avmaska kassandra så då kan jag inte rida på 74 timmar eller vad det va på grund av biverkningar.. Som deprition och tappad matlust med mera och kassandra är tillräckligt smal och får verkligen inte gå ner mer i vikt!! Så därför kan jag inte träna henne hur mycket jag vill :/ annars hade jag tränat henne mycket hårdare och oftare men det är bra att jag bygger upp henes kondis och hennes förtroende för mig så tränar man hårt 1 dag i veckan och resten lite övningar men kondis och böjningar =) Men sen märkar man det på mig oxå för jag har gått upp i vikt :O och själv tappat muskler och min fina form.. Innan när jag red flera hästar om dagen och inte åt så mycket men kunde äta vad jag ville och stannade med mina muskler.. Men nu när jag bara har kassandra och rida imed jag inte jobbar längre och de andra är så gammla kan jag inte äta vad jga vill längra och tappat mina muskler men som tur är så ska mamma köpa gumkort med bad till mig så jag kan börja träna ordentligt =) Sen har jag ju börjat på idrotten 2 dagar i veckan men deras gym är ju inte så jätte bra :/ Men bättre än inget och hällre det än bollspel!!!!! HAHA men nu ska jag snabbt bara dricka upp sen ut i stallet och ta utv och fixa kassandra för ridning och jag ska inte glöma av maskningen :P haha puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0