God morgon :)

Nu ska jag ut och fodra hästarna så kassandra hinner äta upp sin mat medans jag klär på mig mina ridkläder.. Sen är det bara ut och mocka och ta ut de andra hästarna, vänta på att folket ska komma elvira och kelly för de ska rida nikita och zempin och jag ska hjälpa dem ju =) Och att jag ska få ha mobil en stund ;) hahaha Mobilberoende :P Skulle aldrig druckigt min cola igår skulle sparat den till nu för jag e både trött och hungrig!!!!! Men nu ska jag ut till mina kära hästar.. Men tror det blir inne dag för dem idag :O för de blåser inte nådigt!!!! Och verkar vara dåligt väder :'( tur man har sitt egna ridhus eller hur elvira och kelly :P puss puss

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

yesyes!

2010-01-17 @ 14:44:48
URL: http://ehlvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0