trött som fan på allt!!!

Så jävla trött på allt jävla skit!!! Ska inte tappa mitt fokus!!!!

Saker som jag ska hålla fast på!!!

  • Hästarna!! Komma igång med kassandra och hjälpa tess med hennes :)
  • Betygen, även om jag inte är i skolan så gör jag det hemma.
  • Vara snäll mot mamma och alla andra ^^ se hur de sista går, jag e snäll mot dem som e snäll mot mig... Det e många i min värld som jag verkligen inte behöver, men de är ute ur mitt liv så det e ju lungt! Men nu ska jag försöka sova lite -.- haha :P

 


Tänkte göra en lista på vad jag ska göra i morgon fredag <3 haha :P

 

  • Till skolan antagligen :P
  • Hem byta om till stallkläder.
  • Mocka och fixa mat.
  • ta in hästarna.
  • rida kassandra, skritta faxe, kanske rida någon av tess hästar :D
  • sopa och städa i stallet
  • gå 20 min med kassandra
  • vara med underbara kelly och elin <333 Älskar er <3

Det är min fredag men jag kommer väll **** och ****** haha xD

 

puss puss


Kommentarer
Postat av: marie

gillar din header. fin! (:

2010-02-12 @ 17:45:44
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0