Hej!

Idag har jag varit i skolan och det har väll gått bra :P Fick vg- på mitt so prov =D Känns bra att jag e på rätt spår igen :D Hoppas jag får upp mitt betyg igen, Ångrar att jag inte skött mig, för jag har förlorat så mycket, jag hade kunnat få ha kvar alla mina hästar och sånt.. Men vad skulle jag göra jo skolka och göra skit!!!! Det är i alla fall rätt stor ändring på mig tycker jag :D Men nu ska jag äta och sen ut i stallet igen för Kassandra ska få nya skor idag =) Hoppas det går lika bra idag som förra gången, då det inte var något problem alls =) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; ok. Men vems blogg är det som jag har komenterat taskiga saker till?

2010-02-09 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0