Hej hej!!!

Idag har varit en rätt bra dag faktiskt, med lite damp på mina vackra underbara hästar host*,
Skolan var rätt bra faktiskt¨, bara att maten inte var så jätte god -.- men när än den det?? Sen missade jag fysiken för skulle till tandläkaren, hade hällre haft fysik i 100 år än att gå till tandläkaren!!!! Jag e inte rädd för mycket men för tandläkare är jag!!! Värsta jag vet, och jag kan behöva lungnande bla bla bla.... HAHA så jobbig är jag ^^ Men Just nu sitter jag´vid datan och ska ta det lungt och varva ner... Måste sova för vi har ju nationelt prov i svenska imorgon :( fast går nog bra, köpt as mycket att äta under tiden och 2 burkar cola haha.. Är ju¨på morgonen :O hahaha så måste snart gå och lägga mig för annars kommer jag inte upp och ja blir försenad^^

Men nu ska jag fixa lite på datan :) Min data/mobil fuckar sig så inga bilder :P men hörs väll ;) puss puss


Jo löshoppa kassandra lite idag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0