Hej =)

Nu har jag varit i stallet några timmar och mockat och sånt =) Nu ska faxe få tillbaka sin gamla box. Ska bli skönt att han får tillbaka sin box! Just nu sitter jag och fuskar på min diet men jag har inte varit och handlat med mamma är :P Och jag äter typ bara pizza, kroketter och allt som går snabbt när jag gör mat själv. Så ja men nu sitter jag och äter min sista pizza på länge och de sista kroketterna med pommes :P Men idag ska jag rida 2 hästar. Gå en runda på 30 minuter och 50 situps! Blir nog bra, anledningen till varför jag går så mycket är för jag har problem med mina knän så jag kan inte springa för då trillar jag ihop^^ AS kul faktiskt men gör jävligt ont -.- HAHA MEn nu ska jag äta min fina middag. Imorgon har jag ju varit och handlat så då blir det nyttigare =) Jag mår ju bättre av att äta nyttigare :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0