Börja banta?????!?!?!?!

Nej men Börja på diet igen =)
Ska åka och köpa saker med mamma i morgon:)
Till frukost som jag SKA äta varje dag ska BESTÅ av: müsli och fil (Något sånt) ett äpple
Lunch: 1 äpple och knäckemacka UTAN SMÖR !!!!! (hatar smör asså)
Mellanmål: frukt
kvällsmat: Det mamma lagar i liten Mängd

Efter kvällsmaten ska jag gå en rask runda på30 minuter!
Jag ska Göra 50 situps i alla fall varje dag.
Jag ska rida 2 hästar om dagen Minst + mocka 2 boxar.
Jag går ju Mycket under hela dagen, män ska Satta igång min stegräknare ska i alla fall gå 10 000 steg om dagen! hellst lite mer nu i Början:)
Sen gymmar jag ju 2 dagar i veckan i skolan så:) ska nog Få tillbaka min kropp till sommaren

 min mage för någon månad sen :)

Då va den mycket finare... Nu är den bara tjock och ful!!! Men de ska det fan bli ändring på.. Men jag slutar ju inte och äta helt... Men cola får jag bara dricka på lördagar =D Godis för max 20 KR?!?!??! :'( Brukar typ köpa as mycket godis ^^ Och bara godis på fredagar!! Och inget fusk med chips!! ELLER popp corn xD Men om jag ska på bio får jag äta vad jag vill hehe så länge jag går ut och går en halv timme efter eller tränar på annat sätt ;) hehe nä nu ska jag sova. njut av livet alla puss puss


Kommentarer
Postat av: Paulina Danielsson

Svält dig inte bara, för att när man äter så otroligt lite så ställer kroppen in sig på svält och samlar fett ist för att göra sig av med det. Så att svälta sig hjälper under tiden. Men när man väl äter igen så sätter sig fettet på fel st´ällen.



Titta bara på dessies, hon råbangade i 3 månader och blev as skinny sen efter ett tag så började hon äta igen och då förvann rumpan och boobsen men hon fick höfter vader fetare armar och mage.. Ja dom ställerna man inte vill ha fett på. Så det bästa man kan göra är att bara dricka vatten(byta ut läsk saft osv) och äta som vanligt men kankse undvika feta såser smör osv.. Och gå ut och springa en timme om dagen, så gör jag¨. För´att om du äter som du skriver att du ska göra så kommer du bara att må illa. Kram :D

2010-02-13 @ 00:55:59
URL: http://paow.se
Postat av: Sessie

Jättefin blogg du har!

Allt bra med dig? =)

Kram!

2010-02-13 @ 08:27:37
URL: http://sessiedanielsson.blogg.se/
Postat av: eliasson

banta inte

2010-02-13 @ 09:48:12
URL: http://meliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0