As trött!!

Fy fan vad jag e trött!!!!! Idag så blev dagen inte som jag hade tänkt.. Jag skulle ju igentligen rida faxe och zempin idag.. Men vi hade inte mer tid i ridhuset :P Men men. Jag red i alla fall kassandra och jack. Jag skulle ridit den grå oxå( jag och namn) men jag hittade problem hos honom. Jag sk ju få börja ta hand om honom och sånt, as fin och jätte gullig!!!! Men nu ska ni få se lite bilder sen idag =)

jag och kassandra (Y)

 jag vet dålig bild, nikita när de andra löshoppade henne medans.... jag stod och???

masserade :P

power hoppar, as gulligt!!!


tess hoppar musse :D

jag hoppar jack haha:P























Kommentarer
Postat av: elvira ♥

snygge nikita!

2010-02-14 @ 18:46:47
URL: http://ehlvira.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha ja Power är för sööt.=)

2010-02-14 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0