(Y)

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej!!!!!

okej jag e helt hyper så ska snart ut i stallet och rida och fixa, eller vänta jag ska städa därnere först :(
Nä nu blev jag trött -.- HAHAHA

Kan ju sova några timmar till :P Nä men seriöst jag blev trött nu (y) HAHA
Men borde ju inte vara trött imed jag sovit i 11 timmar typ, och det brukar vara mindre imed jag har svårt att somna... Men i alla fall jag var ute en stund igår hände inte så himla mycket. Sebbe kom och hämta mig vid 12 för att köra mig hem, dock körde vi och lekte innan han körde hem mig :P Var hemma halv 1 typ bytade om och la mig i sängen och gick in på facebook där min fiskar på fish world hade dött :'( R.I.P Mina fina fiskar tyckte värkligen om er HAHAHAHA!!
Sen Somnade jag "gråtandes" HAHA. Drömde väll om något knas som vanligt -.-

Fan vad jag måste pissa!!!! jaja tar det sen XD

På fedag ska jag åka till malmö och shoppa med pappa och sover där :( Hatar att sova där :(
Men har sån shopping lust och hoppas det e sol ut för vill sitta på en uteservering och äta god mat liksom. Maten smakar bättre när det e fint runt om tycker jag, vet inte vad ni tycker men det e min åsikt i alla fall. Nu ska jag kolla runt i lite affärer på internet, Hittar jág något kommer det upp här.
 puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0