Vaken igen =O

hej hej, just nu sitter jag och smsar med oskar, han var den ända vaken för var tvungen att berätta min dröm jag hade nyss för honom^^ Jo varför jag e vaken nu igen efter typ 4 timmars sömn är för att jag drömde att jag var med i ett spionprogam (som var på riktigt) det roliga var är med iden så var det inte bara 1 theres kärrman utan 5 st jag =O  Men nårga jag dog =O        
2 st hängdes =(  1 knivhöggs och 2 fick åka in till sjukhus döende =(
Varför jag är så jävla rädd just nu är för jag har alltid tyckt sånt e as fett (tror allt e som serierna i vekligheten -.-) Och alltid velat bli sån =O Där får ni reda på något som jag inte sagt till någon. ojoj ;) var nu tysta om det!
                                 
                                
                                                              
Kan lika bra säga en sak till hade jag och en kompis inte kört och krockat med fyrhjulingen så jag skadades så mycket, och alla andra motorskador inte hänt mig så skulle jag nog kört cross, Jag har nyss blivit av med min rädsla för det, men kommer hålla mig till mina hästar :P

Nu ska jag försöka sova igen^^ men börjar bli pigg nu =O



puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0