Sitter nere på mammas data =)

orkade inte gå upp och sätta mig vid min data ^^

Måste bara berätta hur smart theres kärrman är (Y)

Jo imed att jag e sååååå nyttig så tog jag en knäckemacka med ost och gurka på medans jag vänta på att min pizza skulle bli klar, när jag skulle leta upp en osthyvel märkte jag att alla var i diskmaskinen utom 1. Och jag och den osthyvlen äv väldigt dåliga kompisar. Men nu till det korkade, jo jag böjde på den så att det skulle vara lättare att skära/hyvla men jag tog osthyvlen på fel håll, så det gick inte så jätte bra -.- Och detta märkte jag när jag var på sista biten ost jag skulle ha^^

Pizzan är nog klar snart gott =D


puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0