!!JEH

haha hej, haha fick sudda ut hej flera gånger för det blev HEJ och fattade inte att caps lock var nere eller uppe vad nu som är rätt för stora boxstäver ^^ Nyss kommit in från stallet och där mockade jag och fixa all mat och sånt. Så nu ska jag ut och gå med nelly :) Så jävla fint väder ju (Y) Och jag orkar inte rida nu när det e så varmt så rider senare i kväll =)
Idag är det första dagen på detta år som jag har shorts på mig =) härligt härligt!
Och för att ge denna dagen fler + så har mamma köpt en ny kläning till mig, dock vet jag inte hur den ser ut men hoppas den e snygg, fast det kommer ju ändå vara jag som har den på mig så då blir den ju snygg ;) haha nä men nu ska jag ut och GÅ!!! jippi

just det - på denna dag är att jag har inga pengar och mina cigg e slut!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

 hittade en väldigt gammal bild på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0