Hej hej =)

Hej det var länge sen jag blogga nu :P

Dagen i skolan varit så dära, fick göra nationelt prov (ett som jag hade missat ) Gick som det gick...
Matten gick jag faktiskt inte på, svenkan gick jag till men sen gick jag och halvt spydde så gick till sjuksköterskan och vilade mådde as skit :( Sen ville jag faktiskt inte gå hem för vi skulle igentligen göra våra "klasströjor" Idag sista lektionen så ville vara med då MEN VI SKULLE HA HÅLA!!! :@ Nu har jag inte gjort ett jävla skit och ska ut och rida mina 2 hästar Kassandra och Zempin =)

 power hoppar (gammal bild) Men nu har tess tagit hit powers lille bror oxå, de är så underbart söta!!!

puss puss theres♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0