Dagen idag (Y)

Den har varit rätt bra idag faktiskt, hade nationellt prov i matte på morgonen och det var rätt drygt. Mamma fick reda på att jag dricker kaffe ibland haha.
Dagen gick på rätt bra och det hände väll inte så himla mycket egentligen...
Sen när jag kom hem så gick jag och åt lite och råkade somna så mamma väckte mig runt 7 tiden så jag fick gå ut och fixa hos hästarna som jag inte hade gjort än :O haha. Jo Kassandra har tappat ena framskon igen!! :@ J*ävla skit... Men hon ska få ha tillbaka sin hovslagare igen.. Det blir ingen träning i morgon för mig och Kassandra utan vi hoppas på att hovslagaren kommer och skor henne på förmiddagen =)
Men nu ska jag försöka sova lite :P Ska försöka att vakna vid typ 8.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA vet ej om jag skriver då men hörs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0