varför??

Jag fick 2 bra dagar, allt var bra och inget med det. Nu är allt värre igen.. Och allt blev samma igen :/ Jag vill ha ändring i mitt liv men tydligen så blir det bara fel när jag söker hjälp. Klarar fortfarande mig bäst själv, Så Ni jävlar som "hjälper" sluta med att "hjälpa" och göra det värre, Ni kan fan inte göra det bättre för oss och då kan vi lika bra få sköta oss själva och ha folk runt om kring oss som bryr sig, för ni säger allt kommer bli bra ja nu är allt fuckat igen, Tack så jävla mycket ni kan fan dra åt helvetet. Och det är inte bara jag som tycker det, utan det är inte många som gillar er, Och jag säger vad jag tycker och har jag alltid gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0