=) stryk det :'(

Nu ligger vi i min säg igen efter att ha tagit ut hästrna, förutom faxe och zempin men åter kommer till dem sen.
Jag skulle igentligen tränat idag med kassandra klockan 8 men det blev lite för tajt både för tränaren och mig men igentligen inte så mycket för min men men. Jag kunde inte stå på mina ben så trött va jag och ändå gick vi och la oss vid 23-24. Men så va det ju att man sov så jävla dåligt för att min bror och hans ena kompis spela spel och spela musik och kolla på porrtydligen men då hade jag somnat men jag vakna hela tiden och kolla klockan och fy fan va de var störiga!!!! Visst jag brukar oxå vara högljud men då har henrik inte så han ska upp tidigt jag skulle upp klockan 7!!!!! För jag skulle rida klockan 8 men vi tar det i morgon vid 11 så det gör inget. Och nu anledningen till att faxe och zempin fortfarnade är inne e för att om någon timme ska vi skritta ut på de 2 för det är så mysigt väder!!!! men vi ska sitta en stund till och äta lite godis och dricka lite cola till. sen ska vi gå ner och ta en macka och ut i stallet, fixa hästarna och ta en skritt tur :) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0