JUL!!!!


Kan julen vara över snart!!! inget illa menat mot er som gillar den. Men det är tråkigt ju!!!! När man var lite va det så jävla kul, man fick as mycket julklappar sen tog bror, bror och bror sönder sakerna okej jag va med och tog sönder de.. Men Julen skulle jag klara mig utan nu. Eller tills man blir äldre. Jag tror jag kommer bli sån som pyntar as mycket och försöker få riktig julkänskla. Vi här hemma typ orkar inte med julen så jippi vi har vår tomte uppe som är uppe året om typ XD så mycket julkänsla. Men ingen i vår familj bryr sig igentligen, vi är endå alltid hos syster. Och jul är tråkigt. När man var lite satt man och "lekte" med sina leksaker (tog sönder dem) och då va det en helt annan sak. Och då kunde man kolla på kalle anka utan att man blev uttråkad!! Kan man inte längre för nu kollar man på anna anka XD haha tycker det är riktigt dåligt!!! Men man får väll stå ut nårga år till :P jag vill ju bli lite äldre än 15 men ändå inte jag hade fan klarat av att lämna detta livet nu. Visst det är mycket med hästarna som jag vill hinna med men det känns som allt bara kommer försvinna. Min tro på flera liv och "himlen" är som borta. Innan var jag inte rädd för det men nu har jag börjat tvivla. Tänk så bara finns man inte länge.. Inga tankar eller något.. inget liv efter detta. Jag har alltid trott på flera liv!! Och hoppas detta finns något som det. Jag skulle gärna få ett nytt liv igen och kunna börja om helt igen.. Och inte göra de misstag som jag gjort nu. Som att inte sköta skolan, vara med fel kompisar och göra saker jag ångrar!!! Jag ångrar allt jag gjort de senaste månaderna!! Och skulle gjärna vara oskuld igen och skulle gärna få allt ogjort och sparat mig till pojkvän som jag tycker om. Ge oskulden till någon man bryr sig om och någon som man inte ångrar!! Skulle kunna ge allt för att bli jag igen!!! Men försöker gå tillbaka och bli jag igen men det är rätt svårt när man inte får en chant till. Jag vet om att jag inte har varit den snällaste och varit rätt taskig och fått många chanser. Men vill inte få mer skit nu pallar inte det och vill börja om på nytt igen.. Visst det jag har gjort kommer aldrig kunnas gör ogjort och hade det gått hade jag varit överlycklig!!! Men så funkar inte livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0