God morgon!! NOT!!!

HAHA jo min morgon har varit rätt bra men nu ska jag ut och ta ut 2 snälla underbara hästar och 3 idiot hästar... Sen ska jag ner i byn och köpa ny kamra =) får se vad det blir för någon men det kommer bli mycket bilder hihi!! I alla fall från i kväll =) och på nyår :) och alla andra dagar typ XD men nu ska jag väcka kelly och ut i stallet sen ska vi bara in och byta om och springa ner till byn gå så sakta vi kan/gör hahaha nä men vi får väll gå som vi orkar :P Vi ska ta bild på våran gå och möta danne klädsel som vi hade igår.. Han ville inte gå med oss så han sa det e typ inget folk där ändå och imed att vi va helt nyktra oxå så va det lite roligt så vi gick hem till mig och färga håret på kelly typ klockan 12 på natten och han fick skaka flaskan för han tyckte vi gjorde fel XD Sen va han tvungen  att sticka hem :/ Men kellys hår blev bra bild kommer när jag fått upp henne och köpt ny kamra :)
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0