Glad Theres =)

Hej hej!!! Nu ska jag snart äta "pommes" med ketkup orkade inte lage mer mat. För va ju i lund och shoppa ju. Det blev julklappar till Kelly, sara och mig hehe. Hade faktiskt köpt en julklapp till min stora syster MEN jag tappade påsen någon stanns, så ja hon får vara utan :P men Jag slösade ju faktiskt 20 kr på den julkulan den va as fin ju men det värsta va att min "lukt pinnar" låg i den påsen :/ inte så kul men klarar mig :) Och nu har jag massa julklappar där det står till theres från theres XD haha känns bra. Men de andra vill ju inte köpa julklappar till mig.. då måste jag ju köpa själv :P vill oxå öppna paket :D hahaha jag vet jag e bortskämd XD haha men men!!!

Idag har jag tränat kassandra och det gick jätte bra, hon har börjat gå med mer flyt och lättare att ställa och inte lika hård i munnen. Och på fedag ska vi träna igen. kl.08.30 och nu när det är jullov ska vi börja träna mer typ 2-3 dagar i veckan :) Så ska nog bli bra. Men nu ska jag gå och hämta ut mina "pommes" ur ungnen. Ni som undrar ser de ut som tjocka chips med hål i XD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0