Fast i malmö!!

Inget illa menat mot er som trivs här eller har mycket kompisar här men jag känner ingen här, Och jag saknar hörby enormt och vill hem. Mitt hem är i hörby inte här. Det hade varit en annan sak om jag hade haft fler kompisar här och fick umgås med de men nä jag måset vara här och tråka :'( !! MAn får väll stå ut :'( kommer gå kvar på frosta, Det e bra Men vet inte hur länge jag kommer bo här inte så länge tror jag kommer nog sticka snart hehe vill fan inte bo här med pappa..
Har köpt en massa kläder idag i alla fall för jag bara drog hemifrån så jag köpte saker för 1800 kr typ
Kan inte lägga in bilder på denna data :'(
Men köpte
1 par jeans leggings från gina
2 rar nya trosor as feta från new yorker
1 tjocktröja från new yorker
7 toppar från cubus oj ojhaha det var lite olika motiv på som har med julen att göra och några har ränder med as snygg U-ringning
2 koftor från cubus
sist men inte minst 1 jacka från carlings
Fick rätt mycket saker för pengarna =)

Nu ska jag fortsätta kolla vidare och ha tråkigt och inte ha kul :'( puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0