....

Alla misstag man gör, mina misstag blir bara fler och fler. Vill börja tänka igen men det är så jävla svårt för jag orkar inte ta mig upp på toppen igen. De misstag jag har gjort, har gjort så jag både blivit av med vänner och familjens tro på en. Ingen i min familj litar på mig längre och jag vill att allt ska bli bra men det är så jävla svårt att ta upp alla knutar men de blir bara fler och fler. livet blir bara trasligare och trasligare för varje dag som går men jag försöker fixa det men det kommer ta tid.. Känns som allt bara blir mer och mer. Har bara lust att börja om på nytt!!!!

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Alla göra vi misstag..

2009-12-20 @ 13:48:10
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0