DET ÄR JÄTTE KALLT!!!!!

Det är för kallt ute, Jag tycket inte om det. vill att det ska vara sommar igen!!! då kan man vara ut mycket mer och göra massa bus. Men nä det e för kallt ute. Som tur är får jag snart mitt gammla rum tbx och då blir det mycket "film kvällar" hemma hos mig, och när mamma är borta JIPPI!!!!!!!!!!!! haha då fån fan alla sova hemma hos mig, vill inte sova själv med våtat nya "foster barn" haha inte barn utan gubbe hahaha. Men det är typ samma sak. Men då vill jag inte sova själv hemma så bara kom hit när jag fixat klart rummet och sov med mig ;) haha Men jag kommer få crilles soffor och min säng är ju bara bäst att ha *** i :P Och lilla sängen får alla andra sova i XD Men ska bli rätt skönt att flytta upp på ovanvåningen igen och ha mer privatliv och där är det ingen som går upp typ, jo henrik men han går ju bara in på sitt rum men jag bryr mig inte om han :P Men nu är jag as glad och vill bara börja fixa rummet men får gå ut och fixa stallet först så kan sara komma hit och hjälpa mig =) <333
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0