Allt man har varit med om igentligen!!!

Tänk så många minnen och saker man gjort vid redan 15 års ålder. Visst man ångrar jävlingt mycket men åndå inte, man lär sig av sina misstag. Men så mycket som har hänt. Blivit ovän men kompisar och blivit vän med dem igen och blivit ovän igen på grund av små saker men pallar inte bry mig längre.. vill ni vara vän med mig va det vill ni inte det gå då. Det är inte så jävla svårt man kan inte vara vänner med alla. Men man kan i alla fall hälsa på dem när man träffar dem och säga tex god jul och gott nytt år m.m. Men så mycket man har varit med om, hästar, träningar, kompisar, bråk och gråt men så jävla kul man har haft de här åren ändå och hoppas de blir fler roliga år, men just nu är mitt liv kaos och känns inte så kul men det börjar ju vända men känns som det går tillbaka hela tiden men jag har stöd från mina underbara vänner och jag älskar er ska ni veta, och jag vet om att jag kan ha sårat vissa av er och är väldigt ledsen för det har blivit som det blivit och hoppas ni kan förlåta mig och hjälpa mig gå vidare, jag ångrar ju mycket jag gjort och skulle fan inte gjort ens hälften en vad jag gjorde/gjort och så mycket skit som jag har gjort för mig själv!! JAg har varit på topp och ska fan dit igen men en sak säger jag. Gör inte samma misstag som jag har gjort eller vad andra har gjort. Det är inte kul när man får gå om 9:an och inte kommer in på vad man vill. Börja sköta er!! Gör inte som jag och säg ja men det fixar sig, och fortsätter skolka och inte lysna på lektionerna och sitta och smsa.. Jag har nästan skickat 1500 st sms på typ 1 vecka oich jag känner att det börjat bli ett beroende.. Och min förra telefon räkning gick på 1200 kr och då har jag 5000 st gratis sms men jag ringer så mycket och pratar i telefon länge men vad pratar man om?!?! jo inte mycket och det är ju onödigt igentligen, prata när man är med varandra i stället!! Och ja jag e telefon beroende kan jag ärkänna men är på "avänning" på lektionerna. Men börja lägg din mobil i skåpet eller i jacka eller något. Jag måste lämna in min mobil och det känns mycket jobbigare att de tar den än att man lägger den..
Men till er "yngre" du blir inte tuffare för att du är med rökare, eller börjar röka.. Eller dricka och vara kaxig, jag vet om att jag har varit jävligt kaxig senaste tiden men jag har börjat ändra mig. Men hamna inte i skiten!!! Jag var nära på att hamna riktigt mycket i skiten med fosterfamilj och bli av med mina hästar. Och tro mig jag har kompipsar som bor i foster och de tycker inte det är så kul, Och vi har haft fosterbarn och sånt. Och de har inte så mycket frihet. Men ni som börjar hamna snätt och inne på fel bana, Gå tillbaka till dig!!!!!!! säg inte som jag det fixar sig och skuter upp det. Nu sitter jag här med 7 G och inte behörighet till gymnasiet, fast det e presis så jag skulle kunna klara det och hoppas jag klarar det, annars måste jag gå om.. Och visst det hade väll varit kul ändå men nej jag vill vidare i livet!! Nä nu ska jag kolla lite mer på allt annat på datan :P så vi hörs puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0