4 December 2009

Hej, snart ska jag till skolan, är försenad så jag skiter i första lektionen ( det e bajs bild )
Men anledningen till att jag kom försent eller kommer försent är för jag mockade nu på morgonen så att rebecka inte ska ha så mycket att göra idag för hon ska iväg med och jag ska till malmö och åker direkt efter skolan. Och tack pappa att du sätter in mina födelsedags pengar =D happy face shoppa :) Men det betyder inte att något har ändrats, så jag gick upp klockan 7 med mamma och börja ta ut hästarna och jag började mocka och det tar ju inte så lång tid men sen glömer jag ju tiden så jag var där till klockan 8 och sopa och sånt, jag hade ju förberätt igår kväll så det var bara kasta ut hästarna och mocka och lägga ut påsarna sen var allt klart men sen hittade jag lite fel på allt men sen va det bara skit jag måste till skolan och kollade att det viktiga var klar och gick in och duscha och sminka mig och nu sitter jag här och ska snart gå till skolan med resväska (lite pinsamt men men har man mycket saker med sig och ska shoppa där så =D Men jag ska dra nu puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0