3 December 2009

Hej, idag har det varit en rätt bra dag.
Började med att jag vaknade 1 timme försent så var tvungen att skynda till skolan imed att vi skulle till eslöv och kolla på gymnasie, as tråkigt med sara och desse gjorde det kul :)
sen var det tillbaka till skolan och ha matte och sen inte gå på sista lektionen för hon e en jävla fitta =O

Sen kom jag hem och byta om och sen ut i stallet och det gick jätte bra att rida och longera idag =)                    
Kassandra: Longera först som vanligt innan, sen hoppa jag upp och började arbeta henne lite. Som flytta höger och vänster, ställa och sånt. och efter en stund började jag hoppa mitt mini hinder, och det gick jätte bra, faktiskt bättre än vad jag trodde. Sen tränade vi lite galoppfattningar. Men dock travhoppade vi bara idag för mamma var inte hemma så ville inte riskera att ligga med bryten rygg någon stanns..

Zempin: longera jag runt en halv timme, det gick bra han blev lite svättig, men den gamla gubben hoppade lite oxå (märks att han gillar det). Men den gamlingen han e ju knäpp han var nära på att sparka mig i huvet och jag bara jaha =O typ :P

Faxe: skrittade jag i 20 min för jag orkade inte rida en runda till hehe. men han fick ju röra sig och han gick på bra så det gör ju inget =D

Sen mockade jag ju alla boxar och sopa och fixa mat. Och var tvungen att förbereda för imorgon oxå imed jag inte har så mycket tid, på minde mig om att jag måste packa lite saker nu till i morgon =D
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0