2 December 2009

Att det redan är december, det är helt otroligt!! Men snart är det sommar igen =)
Idag var det ingen skola för min del, jag orkade inte och så har jag ju skött mig så bra i skolan de senaste veckorna =) och jag kände att jag fick ett bakslag, hade jag gått till skolan hade jag antingen inte gått på lektionerna (som nästan är omöljligt nu) eller hade jag inte gjort något och bara suttit och lysnat på musik. Men i morgon ska jag till skolan och vara duktig =D
Idag så släpte/longerade jag kassandra över bommar och gick jätte bra, Kände inte för att rida i morgon.
Imorgon ska jag rida Kassandra, faxe och longera zempin. Det ska nog gå bra.

I helgen ska jag till malmö och vila ut mig och bara vara och då ska jag passa på att slösa lite pengar hehe, Men ska köpa lite nya kläder, känner att jag behöver det :) Behöver vila upp mig och shoppa är alltid lika kul =) På måndag ska jag börja rida ordentligt igen 2 hästar om dagen, jag kommer bli smalar igen =D Happy face haha. Men ridning är bra för konditionen och man tränar alla muskler samtidigt, sen får man vara ute och få frisk luft och man har alltid det mysigt med alla olika sårters djur =D

Vad jag ska göra med hästarna resten av veckan:
Torsdag: Kasse-ridas 60 min hoppa 40 cm hinder hehe lite bus hoppning, man kan inte alltid köra dressyr ju :P
Faxe: Skritta 30 min barbaka <3 världens bästa rygg att göra det på =D
Zempin: longera 30 min, syrrans häst behöver röra på fettet haha :P Ska börja rida zlampan igen :P

Fredag: Alla vila, Samt jag =)

Lördag: Alla vila, Idag med imed att jag e i malmö på "semester"

Söndag: Kassandra: tomköra, även gå över bommar
Faxe: Skritta 30 min barbacka igen =)
Zempin: Longera 30 min, Han ska röra på fodertunnan han svalt hahaha men han e så tjock.

Jag kan kritisera mina egna hästar oxå: Faxe är en köttbulle och elins ostbulle haha
Kassandra: kärring och **** hehe min söta lilla ängel <33
Sanna: Lilla apelsinen, din lilla fetknopp hehe =)

Nä nu ska jag ut i stallet igen och fixa mat och sopa =) Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0