14 december 2009

Dagen idag har varit jävlig bra och dålig jag har en sån jävla mens värk :'(!! Inte kul och jag har mått dåligt och illa hela denna dagen men tänkte lägga upp lite bilder sen i helgen =) Och lite andra bilder imed jag har inte haft data på länge (egen data)
Elin och jag gammal fest bild =D


Elin och jag igen oxå Gammal fest bild =)


Gammal bild på mig haha


Innan min födelsedag, Kattsand satte ett ägg i huvet på mig och ja inte så jätte glad men de va värre på 15 års dagen :P


Min bror och porrson för några veckor sen, Fett kul =)


Bild på mitt öga :)


Gammal ego bild på mig :D


Anton i skolan vi hade lite tråkigt :P


Bild på mig från förra helgen, låg däckad klockan 12 typ haha pinsamt :P


Bild från skolan Jag och sara i fokos och folket i bakrunden


Fyllebild på mig och matte men han var så tråkig och ville inte vara med :(
bilder neddan är från helgen =)


Jag och matte igen fast lite bättre =)


Jag och robin, ser lite roliga ut :P


Bild på corre och mig (kunde stå själv där i alla fall XD)


Jag haha


steven


Jag och isa =)


Lite av drickan, Kommer fortfarande inte ihåg hur jag blev full XD


Ego bild på mig från igår :)


Min nya feta tjöja, Ser ut som om snöbubben har märdat någon och det är inte den som har blivit mördad för var finns skärsåret eller skåtthålet (måste tänka smart:P)


Nu har jag laggt upp hur mycket bilder som hällst men det är ju både från flera helger tillbaka och denna helgen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0