10 December 2009

Ja klockan är 10 över 10, borde jag inte vara i skolan???!?!?! =O Jo jag ska vara där MEN jag blev hemskickad och det var för att jag inte sköte mig :( Jo det var så här att jag gick till skolan och orka inte gå in, sen kom en lärare och hämta mig och drog upp mig på lektionen men sen sa eva att hon skulle prata med mig och sa att jag har tappat mitt VG :'( i so. Och att jag lika bra kunde gå hem om jag inte orkar vara i skolan. Så jag gick hem och satte mig vid datan. Och stör mig på att mamma inte är hemma så hon kan hämta min skärm till min nya data som jag fick hem igår =) Men jag lär ju inte få sitta vid datan i dag om skolan ringt till mamma eller så bryr hon sig inte.. hehe Men jag vill ha min nya data och jag hoppas de inte kan laga min andra heller för då får jag en ny as cool data =) Ska nog bli bra, Men nu ska jag gå ut och mocka och longera kassandra i 30 min fast ag ska äta innan jag går ut, sen ska jag gå och kolla på film och vara med kompisar =) Men vi hörs kanske i kväll från min nya data =) puss puss

                      (jätte chips sugen) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0